Pagina's

zondag 17 november 2013

Outfitpost | pour moi c'est parfait

Hey hey, ik heb gewoon wéér een outfitpost voor jullie. Waarom? 
Nou: studie-ontwijkend gedrag, dáárom! Ik had allang economie samengevat en geleerd moeten hebben, maar ik leef sindskort met de dag (carpe diem) en dat vind ik wel een goede reden (lees: excuus) om er morgen maar pas mee te beginnen. Het is in het park en het is één van mijn favoriete outfits, omdat ik het zo heerlijk comfortabel + mooi vind.
Check it out!

 Shirt: Zara, héééúl oud, een keertje met kledingruil bemachtigd en ik ben er gék op!
Broek: tailly Weil. Normaal vind ik dat echt een slettenwinkel (sorry) maar 2 jaar geleden hadden ze daar wèl de perfecte donkerblauwe broek voor mij. Zonder panterprint. Jippie!
Nagellak: Essie, ring: ebay (het zal toch ook weer eens niet...), gouden ring: H&M en de armbandjes.. euh, van over heel de wereld. Die donkergroene links is gemaakt van een teenslipper door mensen in Afrika, die daaronder is uit Turkije. 
 Ketting: Ebay
 Een outfitpost is pas een outfitpost als jullie minstens één rare foto van mij achter een heel klein schattig boompje hebben. Nee serieus, het is een boompje. Eerst dacht ik: hey! Een tak in de grond! En toen bleek ie wortels te hebben... Daar moest ik natuurlijk gebruik van maken.
 Ik heb chronisch last van afzakkende broeken. Dan zijn er twee dingen om te doen: 1. veel snoep eten en dikker worden of 2. een riem kopen. Ik ben maar voor die tweede gegaan, omdat dat overwegend wel goedkoper is (slechts 4 euro van de V&D). 

C'est moi, met een leuk effectje erover waardoor mijn haar ongeveer 20x zo blond lijkt. 
Voor de mensen die ontzettend nieuwsgierig zijn naar de achterkant van mijn haar of de achterkant van de outfit: asjeblieft. Ik heb de zijkant ook nog maar even bijgesloten. 

33 opmerkingen:

  1. Ah, wat een vrolijke foto's! En wat heb je prachtig haar! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie outfit en hele toffe foto's! Ik heb de ketting ook gekocht via ebay, helaas is hij bij mij kapot haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's en wat schrijf je er grappig bij:) Je ketting is mooi!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, leuke foto's en tekst! En toffe ketting (en leuk hoofd of is het niet sociaal geaccepteerd om dat te zeggen maar boeiend yolo carpe diem).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit ! Je ketting vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HAHAHAH, die bijschriften erbij, heel leuk! En ontzettend gave ketting, shirt, ringen, alles! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit erg leuke foto's
    en wat een prachtige sieraden!

    liefs,
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je ketting en ring heel mooi bij je grijze top passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke outfit! Die ketting staat er heel mooi bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Die ketting is supermooi! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekkere comfy outfit en leuke foto's! Ik heb die ketting in het wit :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een hele leuke outfit! Je hebt de ketting erg leuk gecombineerd! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wordt je vrolijk van, super!
    kijk ook eens naar onze blog?
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi leuke foto's! Ik vind je ketting erg leuk! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie outfit. Ik vind die roden lippen erg leuk bij je staan. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke foto s en mooie outfit,leuke met de ketting erbij!
    Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke foto's! Die ketting is echt prachtig :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke foto's en wat een mooie sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor je reactie! Ik heb je een mailtje gestuurd, heb je hem gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke foto's! Je schrijft erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke foto's, outfit en super leuke sieraden!
    Je blog is echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke post, ik ben vooral erg te spreken over de sieraden en het boompje! Wat is de herfst toch leuk:)

    Ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  24. your hair is absolutely gorgeous!! do you want to follow each other? let me know =)

    www.lesley-kim.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lovely look!
    love your necklace!
    btw, u have a nice blog!
    I am following u hun<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wouuuuw, die eBay ketting is echt prachtig! Heb je toevallig de link nog?

    En sorry voor de super late reactie op je vraag bij mijn Primark post, maar beter laat dan nooit toch? Haha!

    Om bij een event te zijn, moet je uitgenodigd worden door het PR bureau dat de PR regelt van die winkel. Om uitgenodigd te worden moet je weer aangesloten zijn bij dat PR bureau. Ze nodigen soms ook mensen uit via je contactformulier op je blog. Ik kan die van jou niet vinden, dus misschien een idee om die in ieder geval op je blog te zetten. Je kan PR bureaus ook zelf mailen met de vraag of je op de perslijst mag.

    Ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kan je me contacten via het contactformulier op mijn blog!

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt voor je reactie. Leuke outfit vind je ketting erg mooi:)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi zeg, staat je goed. gave nagellak ook trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Chanced upon your blog and enjoy reading it! (:

    BeantwoordenVerwijderen