Pagina's

zaterdag 23 februari 2013

Give-away necklace | Fashionosaur

"It's the most wonderful time of the year" want...'t is give-away time! Voor het eerst in de grote geschiedenis van Fashionosaur, ga ik één van mijn trouwe of nieuwe lezertjes trakteren op een ontzettend leuke ketting. Waarom? Nou, dat is leuk. Ik hou van cadeautjes weggeven. Later word ik een Sinterklaas.
Het liefst gaf ik jullie er allemaal eentje, maar da's natuurlijk niet mogelijk. Dat doe ik nog wel als ik een miljoen op mijn bankrekening heb staan (blijven dromen, hè).
Ehmm, ik dwaal af. Kijk mee hoe je mee kunt doen!
Tatatatááá. Daar is ie dan! Een lekker stoere, ijzeren,spike-ketting. Toen ik 'm ontving via de post, was ik er stiekem ook erg verliefd op; wat vast moet betekenen dat ik een van jullie er ook een enorm plezier mee kan doen.

Meedoen
Het is hééél erg makkelijk: 
~ Volg me met GFC of Bloglovin'; laat eventjes weten welke. 
~Laat hieronder een berichtje achter met je email. 
~ren een rondje door de kamer. 

PS: only for dutch readers
Groetjes! Ik weet nog niet wanneer ik de give-away eindig, maar dat horen jullie gauw genoeg. 

49 opmerkingen:

  1. superleuke ketting en tof dat je hem weggeeft!

    Ik volg je met GFC én Bloglovin,

    mijn e-mail adres is jannieks way of beauty @ hotmail.com

    Ik heb zelfs 2 rondjes door de kamer gerend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eerst heel hard een rondje door de kamer gerend (ik weet alleen niet zeker of je de woonkamer bedoelt? Ik zal er zo voor de zekerheid nog een door de eet-, slaap- en badkamer doen, voor zover ik daar rond kan rennen :P). Ik volgde je al met plezier via GFC en nu ook via Bloglovin! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke give-away, ik ben al zooo lang op zoek naar zo'n ketting!
    Ik volg je al een tijd met GFC, dus dat is al in orde. Mijn e-mailadres is a-pretty-world@hotmail.com. Goed, dan ga ik nu een rondje door m'n kamer rennen. :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn kopje komt inderdaad uit een tweedehands winkeltje!
    Leuke give-away! Ik heb bijna dezelfde ketting, dus dan
    zou het niet echt veel zin hebben om mee te doen haha.

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk!
    Oe spikes, ik heb nog niks met spikes in mijn bezit.
    Ik doe daarom graag mee haha!
    Ik follow je met GFC en met bloglovin en heb dit artikel geliked :)
    En nu een rondje sprinten, ik doe er zelf twee haha!

    Liefs,

    Jessy

    p.s. mijn e-mailadres is makeablejw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk!
    Ik ga niet zo'n lang ik-wil-deze-zo-graag-verhaal houden, want iedereen wilt deze wel heel graag haha! dus daarom hou ik het kort
    - ik volg je met GFC en bloglovin
    - mijn e-mail adres is jesuispaulien@hotmail.com
    - ik heb best veel rondjes gerend (meteen mn work-out voor vandaag dus!)

    Nu duimen!
    Liefs,
    Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het rondje rennen ga ik zometeen doen. Maar ik volg je via GFC én Bloglovin'
    mijn email is: manonboot1997@gmail.com
    Ben benieuwd!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het rondje rennen heb ik al gedaan en ik je op GFC en BlogLovin gevolgd en het artikel daar geliked :).

    Mijn email adres is belllezza@live.nl belllezza met 3 l'en :)

    Succes iedereen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke win actie! Ik ga hem iemand anders gunnen want ik heb al een ketting met spikes. Dus succes met rondjes rennen guys!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooow, hij's super leuk!!!! Ik heb een rondje gerend en een soort gebedsdansje gedaan. mijn mail is: maaikesch@planet.nl

    ik hoop echt dat ik win, maar gun het de andere ook! Gave ketting in ieder geval xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rondje door je kamer rennen- X
    Meerdere rondjes door je kamer rennen- ✓
    Voor de rest heb ik alles gedaan (ik volg je dus met GFC én bloglovin!)! Moge de beste winnen! Liefs
    mijn e-mail is donnermoiplusfashion@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik volg je via bloglovin vanaf nu :3 mijn mail is robinganeko@hotmail.com , en uhmm dan ga ik nu een rondje door de huiskamer rennen hahaa ;)

    x robin
    http://kissokill.net/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha rondje is gerend;). We volgen je met GFC, hartstikke leuk om mee te doen.
    sistersandsisters2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb je gevolgd met GFC ! Mn emai is ; justmelissax@gmail.com
    Ohja en heb zelfs een rondje door mn huis gerent samen met mn kat :) hahahahah

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow,, so pretty <3 . niets voor mij maar wel leuk

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, die wil ik wel!

    Ik volgde je al met GFC en nu ook met Bloglovin'. Mijn email is: xfashionmeep @ hotmail . NL
    Ik ben apart uit mijn bed gegaan om een paar rondjes te rennen, haha!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk! Ik heb er al zo eentje dus ik gun het andere mensen! Veel succes iedereen :D

    http://fashionchocolate-esra.blogspot.nl/

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik volg je al via GFC.
    En ik heb een rondje gerend, ondanks dat ik ziek thuis ben... ;)

    annemiekbuijze@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk!

    Ik ga je volgen via beide mogelijkheden en een rondje rennen :)

    Xx Alex
    ilumuoti@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So great looks and cool style! You go girl! Would love to have you around on my blog aswell - and maybe keep in touch?! Lots of love, Kyra

    www.kyras.de

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gaaf, ik doe mee! Ik volg je met GFC en mijn email is myjourneythroughstyle@live.nl
    En ik heb zelfs 2 rondjes gerend!:D
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke give-away!! Die ketting past perfect in mijn juwelencollectie ;)
    Ik volg je via bloglovin en mijn e-mail is inemiene.blog@gmail.com
    Ik heb geen rondje gerend want daar ben ik iets te lui voor :s

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk! Erg leuk geschreven ook! Mijn emailadres is flootje28@hotmail.com
    Rondje rennen --> gedaaaan

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WHAAAAAAAAAA Ik wil zo'n ketting al ZOOOO lang, maar op heel veel webshops zijn ze steeds uitverkocht, meh!

    Heb een heel hard rondje gerend, dus hoop dat ik de ketting kan bemachtigen :)

    En oja, ik volgde je al met Bloglovin ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind jou blog echt ontzettend leuk, en wat kan jij leuk schrijven zeg!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Good luck to all of the dutch readers. Very pretty necklace.

    Tracy @ Sunny Days and Starry Nights

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie ketting zeg, ik draag zulk soort zelf alleen niet dus ik gun iemand anders de winst! X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw ik heb echt precies dezelfde ketting! Tof :D Succes met weg geven en bedankt voor al je lieve berichtjes op m'n blog :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuke actie! Ik zelf heb deze ketting al, maar anders had ik zeker meegedaan. Voor de gene die gaat winnen gaat er veel plezier van krijgen :)

    Mag ik je om een gunst vragen? Ik doe mee aan een fashion battle die ik echt super graag wilt winnen. Zou je AUB op mij willen stemmen? dat zou ik waarderen. Het zijn 5 links, maar op mij blog worden ze allemaal weergegeven. Het is echt maar 5 seconde werk en dan help je een medeblogeer uit de brand :). Daarnaast geeft ik ook 2 kaartjes weg voor het event Webshop Till You Drop.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/03/bloggers-fashion-battle-need-your-help.html

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een geweldige ketting! Ik wil al zooo lang zo eentje :D
    En ik heb 3 rondjes gerend, ik hoop dat dat ook goed is?
    En ik volg je via bloglovin.
    ifyoufindstyle@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. very cute necklace!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik doe al mee, maar als antwoord op je vraag: ik heb m'n tweede boek/verhaal naar een uitgever gestuurd. Ik heb daar ook al mijn eerste boek uitgegeven, geen grote uitgever, maar prima om bij te beginnen (:
    liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Adembenemende ketting, heb er wel twee rondjes voor gerend. :-p
    Ik volg je via GFC en mijn e-mail adres is thisoddgirl@hotmail.com X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jaah leuke give away!
    Sinterklaas.. dat zou ik ook eens willen worden haha!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jaa, dat was zeker een droom, haha. Het heet lotgenoten, je kunt lezen waar het over gaat (+ eventueel bestellen) via deze link: http://www.boekscout-yo.nl/boek.asp?id=2545
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw, hij is gaaf.
    *ik ren* haha, wij doen ook mee en volgen je op GFC!
    info.chicksaboutfashion@gmail.com

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw wat een super leuke give away! Ik zoek al een paar weken zo'n ketting:)

    Ik volg je op GFC en Bloglovin!=)

    liefs mariska_16@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke blog en awesome ketting, ik heb je gevolgd op bloglovin!

    Liefs,
    Sara (sara-bouter@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wauw wat een super gave blog naam heb jij! Ik zelf hou niet zo van dit soort kettingen maar ik wens iedereen succes.Ik heb je blog via via gevonden hihi , ik volg je nu ook ik zou het super vinden als je mijn blog ook even bekijkt er is nu een winactie !
    Liefs,
    isabel
    livelifewithisa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw wauw wauw wat een gave ketting. Ik doe zeker mee! Fije heeft ook zo'n ketting en ik moet zeggen dat ik er toch wel heel jaloers op ben. Ik volg je via GFC want ik weet niet hoe bloglovin werkt :p Nu ren ik een rondje door de kamer en hoop dat ik win!

    Liefs Lynn
    lynn.janssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. echt een leuke ketting!
    Ik volg je op GFC en Bloglovin
    Mijn email adres is anako89@hotmail.com
    Ik heb zo'n 10 rondjes gerend in de hoop dat ik ga winnen :P

    Liefs, Anastasija.

    Lovethatthings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hellow, ik doee ook mee !! <3

    ik volg je via GFC & Bloglovin' en dit is m'n email: nap.zwemmen@gmail.com (:

    super leuke ketting & ik heb btw ook een rondje gerend , zover ik een rondje kan rennen haha.

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen