Pagina's

maandag 17 december 2012

Princes, fairies and some bears | Q & A

Ik heb een hele leuke vragenlijst samengesteld en beantwoord. Over knuffelberen, pyjama's, jongens (en dan natuurlijk vooral die Prince Charmings), God, elfjes en het einde van de wereld.
Kijk mee!
Wat is je lievelings-slaapoutfit? 
 Een veel te groot t-shirt en het liefst een afzichtelijke pyjamabroek. Hoe lelijker, hoe beter.

Welk lied kun je echt eeuwig blijven luisteren?
You found me, van The Fray. Daar zit zóveel emotie in, ook omdat het autobiografisch is. Ik krijg er echt kippenvel van.  Luisteren? Hiero! 

Wat vind je het mooist aan jezelf?
Gossie, die is lastig om te beantwoorden zonder enorm ego over te komen. Ehm. Sproetjes? Daar ben ik wel trots op.

Het meest romantische wat je ooit is overkomen?
Ik heb wel eens een heel lief compliment gekregen over 'hoe ontzettend mooi ik wel niet was."  Ja dan smelt je wel eventjes, dat was echt leuk om te horen.

Wat is je favoriete knuffel?
Ik heb een knuffel die heerlijk ligt, een bruine beer. Hij heet Beer. Ja, ik kan zeker stellen dat ik enorm creatief ben met namen... Ik hoop niet dat ik mijn kinderen later Kind I en Kind 2 ga noemen. 

Als je nu zou horen dat je over een dag de laatste op aarde zal zijn, maar dat je 1 iemand mee zou mogen nemen, wie zou je dan meenemen?
Dan zou ik echt bizar hard gaan huilen omdat ik een aantal hele goede vrienden (en familie natuurlijk) heb waar ik maar erg moeilijk zonder zou kunnen leven en dan vervolgens m'n beste vriendin kiezen. Of nee, een aardige jongen! Want anders sterft de mensheid uit en dat is jammer want mensen zijn toch best leuk.

Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen?|
 Holy shit, dus... Je bestaat?!
Ofja. Dit zou ik er waarschijnlijk direct uitflappen, waardoor ik geen vraag meer overhoud. 

Bestaat de ware?
In mijn dromen bestaat ie zeker. Inclusief wit paard, golvende lokken en ogen waarin je verdrinkt. Maar nee, verder geloof ik niet in zoiets. Ik denk dat er meerdere mensen op de wereld zijn waar je heel erg gelukkig mee kan worden, dus misschien zijn er wel meerdere 'warens.' Dat zou leuk zijn, heb ik meer keuze/kans!

Wat is het beste gevoel ter wereld?
In de spiegel kijken en denken: "Jeetje, ik zie er goed uit vandaag, zeg."Dat maakt m'n dag meteen goed. 

Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond?
Fuck this shit, geef mij vakantie. (*Ochtendhumeeeeur-party*)

Wat is het mooiste aan het lichaam van een man?
Ogen, sowieso altijd ogen. Dat is toch een lichaamsdeel hè? Ja? Mooi. En dan vind ik blauw toch wel het mooiste. Maar dan wel écht blauw. 

Als je 1 wens mocht doen, wat zou je dan wensen?
Wereldvrede! Haha nee, ik ga hier niet cliché doen.
Ehm ik zou denk ik wensen dat ik een onbeperkte wereldreis zou mogen maken op de kosten van die elf. Of wenskabouter. Ik weet niet wat er daar allemaal rondloopt.
Nee stop! Ik weet iets! Ik zou wensen dat de Harry-Potter wereld echt bestaat en dan peer ik 'm gewoon naar Zweinstein.

Waar heb je echt een hekel aan?
 
Boos zijn en vervolgens niets in de buurt hebben waarmee je heel erg goed hard zou kunnen gooien. Ik heb altijd de neiging om met dingen te smijten als ik boos ben. Het liefst servies maar dit is helaas onmogelijk in verband met de kosten die hieraan verbonden zijn. Walnoten werken wel best goed; ze springen echt kapot. Heerlijk!

Groetjes!

10 opmerkingen:

  1. Hah! So true...you really do have to go and find your prince charming!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke antwoorden! Mijn pyama is ook echt afzichtelijk haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wat een leuke lijst en antwoorden! Dit liet me luidop lachen. Maar uh, als je hem peert naar Zweinstein, neem mij dan ook maar mee hoor. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, die droom om naar Zweinstein te gaan! Hahha dan ga ik mee:)

    Ciao,
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahh heel erg leuk dit!
    Regel je voor mij ook een retourtje Zweinstein?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In mijn dromen bestaat ie zeker. Inclusief wit paard, golvende lokken en ogen waarin je verdrinkt. Maar nee, verder geloof ik niet in zoiets. Ik denk dat er meerdere mensen op de wereld zijn waar je heel erg gelukkig mee kan worden, dus misschien zijn er wel meerdere 'warens.' Dat zou leuk zijn, heb ik meer keuze/kans cream shawl , crochet shawl , pink shawl , ladies capes and shawls , satin shawl , lace shawl , green shawl , shawl supplier , beaded shawl , paisley shawl , knitted shawl

    BeantwoordenVerwijderen