Pagina's

zaterdag 15 december 2012

Baking some dinosaurcookies | Pictures of the week

Mensen mensen! Ik heb een drukke week achter de rug; ik geef het toe. Paar daagjes voelde ik me niet helemaal goed, ik heb me te pleures geleerd voor mijn 5 proefwerken van gisteren en vandaag (maar ik hoef er nog maar 4!), ze gingen allemaal redelijk, en vandaag lekker geshopt en naar mijn kunstcursus gegaan.|
Maar, wat doet dit er allemaal toe?!
Want... Ik heb een koekjesvorm in dinosaurus-shape, het enige wat telt. Geweldig natuurlijk, en enigszins toepasselijk bij mijn blog, niet waar? Rawr, ik heb nu al zin om te gaan bakken.

Kijk mee naar mijn "pictures of the week!"

Ik vind het vormpje alleen al om op te eten.
Mijn ketting + timing, want er vloog nèt een vogeltje voorbij. 
Beetje klooien met oost-indische inkt
Leuk bezig geweest met ecoline. 
Wist je dat als je dit vaak genoeg doet, je echt amper nog iets ziet? 
AWESOME JASJE
Ik was de enige sukkel die tijdens de kunstles, waarbij we bezig zijn met metaalbewerking, weer zonodig een ijzeren punt in z'n duim moest steken.
Lees... het.... bijschrift!  Ja, die hangt voor eeuwig op mijn prikbord. 
Ja, ik heb 'm, ik heb 'm! Ik was hier al naar op zoek, zoals jullie HIER misschien al hebben gelezen.  En ik ben er verliefd op!
De Goedheiligman vond me blijkbaar lief dit jaar want ik heb een paar potjes ecoline gekregen en een apparaatje waarmee ik de foto's direct op de computer kan zetten ipv moeilijk te moeten doen.
Dit is helaas niet waarheidsgetrouw. Maar dat komt nog wel. 
Misschien moet ik er maar een traditie van maken.... Elke post afsluiten met een belachelijke foto van mijn hond. Geloof me, ik heb er genoeg! Het lijkt hier net alsof ie gilt. 

20 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's (: Je kunstwerkjes met Ecoline en Oost-Indische inkt zijn super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's. Bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik moest 1 keer zingen, maar niet solo, haha! O goed kan ik nou ook weer niet zingen. Zon vier jaar geleden deed ik het wel, toen kende ik blijkbaar geen schaamte...
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaa leuke foto's! echt super mooie tekeningen! (of nou ja.. tekeningen, hoe je het dan noemt)
    Groetjess, Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik vind je tekeningen echt heel mooi!(:
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuke foto's! Lijkt het je misschien leuk om elkaar te volgen?
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. how cute! :)

    http://sindy-ng.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat kun je mooi tekenen zeg!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeee. Rupert is al mijn boyfriend. Zomaar gaat 'ie vreemd, hahahahaha! Als het kon.... Leuke post en wat kun jij ontzettend goed tekenen zeg! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die broek is echt zalig ! :) Ik heb er zo ook eentje gepast, ik had ze beter ook gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's!
    En wat kan jij mooi tekenen/schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die ecolinetekening is echt prachtig! Maar sorry pauline, Rupert Grind is toch echt al van mij (:<
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leuke foto's! Maar wow , die ecolinetekening is echt prachtig gedaan !

    Liefs Anne !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie tekeningen! En vind de dino cake vorm echt heel cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toffe dino cake vorm! En ik hoooooouuuuu van die gestreepte broek en ik wil hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al your boyfriends, nou, ik wil er ook wel eentje (:

    BeantwoordenVerwijderen