Pagina's

maandag 26 november 2012

My horrible pictures | funny wind blowing

"Wauw, wat heeft diegene altijd perfect gelukte foto's op zijn blog staan! Supermooi, kon ik dat maar in één keer." Ik denk het vaak genoeg. Zelf lukt het me niet zo mooi, altijd met vele hilarische foto's tot gevolg.  De ene keer sta ik er met mijn mond open op, dan weer met met mijn ogen dicht.
En als het eindelijk na een stuk of 18.000 keer klikken wèl gelukt is, verwijder ik zo snel mogelijk de mislukte foto's. Logisch, want waarom zou ik die op mijn blog plaatsen? Juist.
Die kiekjes krijgen dus nooit daglicht te zien, en dat is maar goed ook. Toch blijven er altijd een paar mislukkelingen bewaard die op mijn computer rondsluipen als verminkte wezens. En ik heb besloten jullie maar eens lastig te vallen met deze ondingen.
Kijk mee naar mijn 'fotoflaters!'

Picturetime! Ah fuck, wind... 
Wacht; waarom blaast mijn broer hier in mijn gezicht? 


Wedstrijdje charmant kijken 
Oh? De foto is al genomen? 
Perfecte timing, ik vraag me nog steeds af wat ik hier doe. 

De übertoerist, naar boven gapend. 
Het idee was dat ik het mannetje zou 'vastpakken'.' FAAL!
*huilt*
En plotseling... heb je een baard... 
We hebben d'r zin in!
Nee Pauline, ogen OPEN! Nee, open! Dus niet dicht! 
Kopje boven.
Lachen, gieren, brullen. 

PS: ik zal eerlijk bekennen dat de állerlelijkste écht niet geplaatst kon de worden...

26 opmerkingen:

  1. Leuk kort broekje!

    Liefs,
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaa heel charmant allemaal ;)
    groetjes fije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hhahaahahha zalig!
    xoxo
    your fab follower
    J.
    >give my blog a look too? :)
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahhahahahaaha, leuk gedaan, maar vooral die laatste vind ik niet zó erg hoor (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die valt inderdaad nog mee! Al zou het nou niet direct een foto zijn die ik op Facebook ofzo zou posten. :D xx

      Verwijderen
  5. En gelukkig leven we in het digitale tijdperk waar je dus makkelijk 1000 foto's kan maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel grappig om eens te zien, en heeeee: ROME? Geweldig, ik heb ook geprobeerd om de mannetjes 'vast te pakken', maar dat is dus onmogelijk. En ik al die tijd maar denken dat ik de enige was, haha! Gelukkig maar.... Liefs <3 Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik moet je teleurstellen; ik heb ook nog een gelukte foto daarvan :) xx

      Verwijderen
  7. De laatste foto vind ik nog best wel mooi eigenlijk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha zo'n leuk idee dit! Ik heb ook een paar foto's die de wereld NOOIT mag zien zo lelijk haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PAULINE zou het toevallig kunnen dat jij bij ene bart in de klas zit?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, dankje voor je reactie! En haha die foto's zijn echt heel leuk, ik moet mijn foto's ook altijd 100000 keer opnieuw maken. Je bent dus niet de enige. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha en plotseling had je een baard. Toen moest ik lachen;p
    Leuke spontane foto's! x Liefs, Marleen

    p.s. Ik heb een Secret Santa op mijn blog, ik zou het heel leuk vinden als je daaraan mee wilt doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke post!

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ahahaa leuk! word er helemaal vrolijk van!

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah, leuke foto´s! Ik heb ook altijd meer slechte dan goede foto´s als ik foto´s heb gemaakt hoor, haha.(:
    Volg je terug, je hebt echt een superleuke blog!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha heel leuk, en niet eens zo erg hoor (:

    BeantwoordenVerwijderen