Pagina's

zondag 11 november 2012

I gingered myself!

Eindelijk, ik heb het gedaan! Ik heb mijn haar "ginger'' geverfd, een beetje roodachtig dus. Ik ben altijd al jaloers op mensen die zo'n kleur hebben, omdat het ontzettend speciaal is; dus ik dacht: waarom ik niet?
 Nou, het resultaat vind ik gewéldig! Ik ben er verliefd op, ik kijk constant trots in de spiegel. Wat vinden jullie ervan? kijk mee!




Okay, hier zie je eigenlijk niet goed dat het oranje is, maar het is best een leuke foto dus ik plaats 'm tóch.

25 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geworden! nu ben je officieel ginger :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik ben ook helemaal verliefd op rood haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    Ik heb vorig weekend ook mijn haar rood(achtig) geverfd, met henna. Bij mij is het wel een stuk oranje-iger uitgevallen. Waar heb jij je haar mee geverfd /gekleurd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. iets van L'oreal, het heette 'honey blonde'. het gaat er ook uit, het is niet permanent maar dit was meer om te kijken of ik dit soort tinten leuk vind, het is idd niet ongelofelijk rood. Binnenkort ga ik het écht roodachtig verven!

      Verwijderen
    2. Okee. Ik ga van de week een artikel online zetten over hoe ik mijn haar geverfd heb met henna - misschien heb je daar wat aan als je echt rood gaat.

      Verwijderen
  5. Echt prachtig haar! Ik vind het ook altijd mooi, maar ik weet niet of ik het bij mezelf mooi zou vinden staan... Tja, proberen dan maar!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooi bij je! Lijkt net alsof het je eigen haarkleur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this outfit!!! xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    Ps. follow each other on Gfc & Bloglovin???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heey,
    You're beautiful!!! loved your hair *-*
    i'm following, follow me??
    and my twitter too?? :3
    thanks! XoXo

    @_alicedias

    http://bringit-up.blogspot.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet zeggen dat het je prachtig staat! :O
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het zelf ook altijd heel mooi staan bij mensen, en het staat bij jou ook super! xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een super mooie kleur!Past goed bij jou gezicht!Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lokken zeg! Het staat je erg mooi & cool dat je er ook gewoon voor gaat. Ik zou niet durven haha. Nog bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik volg je!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw echt super mooi zeg! Ziet er ook heel natuurlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit wil ik ook zo ontzettend graag, maar ik vrees dat het mij werkelijk voor geen meter zal staan! Bij jou staat het wel prachtig! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi <3 Niks mis met ginger, ben ik ook hahaha

    BeantwoordenVerwijderen