Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog winter | cozy sweaters

De laatste tijd -verdeeld over een aantal weken- heb ik  kleding ingeslagen waar ik ontzettend blij mee ben. Ze zijn heerlijk voor in de winter en ik ga ze vaak dragen. Kijk mee!


Ik ben echt verliefd op deze trui, van de New Look. Hij is heerlijk warm, lekker groot, zacht en ontzettend mooi qua patroon. 

Eindelijk, schoenen! Van de Sasha, trouwens. 
Te dragen op 2 manieren: bovenkant omgeklapt, of niet. Super handig natuurlijk en de studs aan de 'buiten'kant maken het helemaal af. 



H&M! Hier zocht ik al tijden naar. 

New Look. 



Armbandjes uit Turkije, momenteel zitten ze 24/7 aan mijn pols.
Ook uit Turkije. 
Als afsluiter: een gekke foto waar je ziet hoe ontzettend veel sproetjes ik heb!
Hebben jullie de laatste tijd nog iets leuks gekocht?

28 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! Die trui♥, die schoenen♥, dat jasje♥! En die laatste foto is echt mooi!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt hele leuke spullen gekocht! Ik vind echt letterlijk alles mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dingen heb je gekocht! Ik wil ook graag nog een houthakkers blouse, zo leuk!
    Liefs, Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suuper leuke dingen heb je gekocht en die foto op het eind is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Suuperleuke dingetjes, die schoenen vooral, heel gaaf!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke dingen heb je gekocht! Je hebt inderdaad veel sproeten, leuke foto! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een boel leuke dingen heb je gekocht! Die trui van de New Look en je leren jasje zijn mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die trui is zo gaaf, en die schoenen ook! Maar doen de studs die als je de schoenen niet uitklapt geen pijn aan je been haha?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, gelukkig niet! Ze zitten niet strak tegen m'n voeten aan, dus ik voel niks :D

      Verwijderen
  9. Erg leuke dingen gekocht! Wij volgen je nu!

    Misschien wil je meedoen met onze giveaway?
    www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat jasje is echt geweldig!
    xo



    christian

    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige dingen heb je gekocht! En mooie foto die laatste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige aankopen. Die schoenen zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij een leuke meid! Mooie aankopen! Heb je ook bloglovin, volgens mij volg ik je nog niet en ik zou je wel graag willen volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk jasje, jammer dat er hier niet in de buurt een New Look zit :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. love the items you bought ^_^ I like the plaid shirt and boots~ very vintagey. I recently bought an anorak jacket for fall that i'm loving. keep in touch <3

    Joyce @ carouselstreet.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke aankopen!
    je hebt echt een super leuke blog!
    elkaar volgen? xo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die schoenen zijn heel tof! En die laatste, wat een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die trui is zooo leuk!
    Normaal maakt m'n vriend de foto's maar die is 3 maanden weg :(, dus deze heeft m'n moeder gemaakt!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, die schoenen!
    Ik vind je blog echt leuk, ik ga je volgen!
    Misschien dat je is op mijn blog wilt kijken? Ik ben vandaag begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen