Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

Holiday pictures | Italia!

 Vakantiefoto's! A lot! En dan niet eens allemaal, nee nee. Een kleine selectie van de prachtige tijd in Florence en Toscane. Ik ga niet teveel kletsen, kijk maar naar de foto's: dat zegt genoeg.



Vader plagen
Ik hou van appelsap, dat is heerlijk (en ik weet niet wat er daar met mijn haar aan de hand is) 
Lekker eten op ons terrasje
"Forever love" wie zouden er nog bij elkaar zijn, daar ben ik benieuwd naar :) 

Canyoning, ik ben van 10m hoogte het water in gesprongen

Hahahaha!
Veel terrasjes gepakt. 


Zonsondergang. 

Boe!
Waterfoto's zijn zo leuk, de wand was van glas. 



In ons veel te luxe gekke hotelletje. 


Vintage winkel, heel erg gaaf. Oude Chanel kleding enzo. 
Freggle. 

Bij een yoghurtaria! Héérlijk. PS: kijk hoe lang mijn nagel is... 

Er zat een schildpad in de vijver van ons terrein. 
Pisa; iedereen doet hetzelfde. 
...Dus ik moest er ook maar even aan geloven. PS: de toren staat 'recht' :D


Van dichtbij zie je hoe erg we falen, maar het idee was leuk. 
Nog noóit zo lekker gegeten <3

Hele creatieve.. eh.. ananas. 
Het terrein van ons huisje was werkelijk overal prachtig aangekleed, zelfs de bordjes. 
Lekker eten voor het huisje. 


Al met al, een topvakantie! Hoe was die van jullie? 

12 opmerkingen:

  1. leuke foto's :) wat zagen wij er toch mooi uit bij canyoing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha echt grappige foto's zitten er tussen =P! Zo te zien was het een leuke vakantie <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow it certainly looks like you had a blast! I really enjoyed looking at these pictures! Especially the leaning tower of pizza pics!
    I like your blog and I will definitely be back!
    Have a great night!
    ~Morgan
    p.s. I just had a series on my blog called the beauty series, and I am ending it tomorrow with three giveaways! please feel free to join me in that!!!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! ziet eruit als een geweldige vakantie!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Zo te zien heb je het naar je zin gehad! En die foto's van de Toren van Pisa zijn juist leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke foto's! Ik ben daar ook in de buurt op vakantie geweest !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf! haha ja die toren van pisa he, al die mensen staan er 'tegenaan' haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Als ik zo'n foto's zie van zulke liefdesslotjes vraag ik me dat ook altijd af :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely love all of your pictures. It looks like everyone is having so much fun.

    Sunny Days and Starry Nights

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er echt súper uit! Ik ben inderdaad helemaal fan van Nirvana. Haha. En ga binnenkort misschien ook een Coldplay en ACDC shirt bestellen. Wheee. Oh, en je hebt er een nieuwe volger bij hoor! Gave blog <3

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen