Pagina's

woensdag 25 juli 2012

Toedeledokie | Italia

Lieve mensen, toedeledokie! Nu officieel, ja. Ik ben eerst een paar dagen héérlijk naar zee geweest in St. Maartenszee (topweer, prachtige lucht, perfecte watertemperatuur) en nu ben ik officieel een aantal weken weg naar Italia. Ik heb er heel erg veel zin in en kijk er nu al naar uit om in een meer te duiken.. IJsjes eten tot je er bij neervalt, spaghetti naar binnen slurpen, boeken verslinden, teveel tekenen, uitslapen en zwemmen.
PS: ik zal jullie nog maar even lastig vallen met weheartit-onzin, okay? Kijk mee!




















24 opmerkingen:

  1. Veel plezier op vakantie ^^! Ow zo cool die foto's <3! Ik wil zo graag die kleren van die eerste foto <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, die outfit op de laatste foto zou ik zo aantrekken, echt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great clothes I really love shorts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat leuuk!
    Veel plezier!
    haha die babyzeemeermin ;)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi foto's!
    En heeeeel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ga je spaghetti naar binnen slurpen ja? :P Heel veel plezier in Italia! En die outfit op de laatste foto is echt leukleuk :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great outfit, I love the shorts!

    xoxo M
    Check my blog out on: maikenms.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Meid,

    Dit is SUPER die shorts zijn te gaaf !! ")


    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus moet ik je wel achtervolgen ;)

    Ik geef mijn eerste giveaway op mijn blog waar je een $ 25 shop tegoed kan winnen !

    Kom gerust een langs :)

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n artikel!
    Heel veel plezier nog op vakantie!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous inspiration, lovely! Love your blog. Lets follow each other?? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier op vakantie ;D
    & erg leuke blog ♥!
    wil je elkaar volgen? ;D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! die babyzeemeermin is echt té cute! (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen