Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

Shoplog | Arnhem

Woensdag ben ik samen met een vriendin naar Arnhem geweest, echt de beste stad om te shoppen! Ze hebben er álle leuke winkels, New Yorker, H&M, een enorme Lady Sting, Zara. (zullen we de Primark nu maar even niet meetellen?). Dus ik ben zeer zeker geslaagd! Misschien zelfs wel té goed, maar ik ben er heel erg blij mee. Nadat we lekker geshopt hadden, zijn we ook nog eens naar de film geweest: 21 Jump Street. Een echte aanrader, supergrappig, spannend en er speelt ook nog eens een aantal leuke jongens in! Kijken dus.
Maar goed, wat heb ik gekocht? Kijk maar mee.
PS: wat valt jullie op aan mijn aankopen..?
Een blauw rokje van de Lady Sting.
Rock on, Love on. Love this t-shirt! Lekker stoer. 
AAH ik ben hier zó verliefd op! Van de Zara, té té té gek. Het lijkt net alsof ie grof geverfd is, de binnenkant en een stukje van de buitenkant is ongekleurd. 
E-i-n-d-e-l-i--j-k gevonden, eindelijk. Ik ben er al een paar maanden naar op zoek: een donkerblauw bikinitopje voor bij mijn broekje. Gek hè?  Maar helemaal nergens te vinden. Gelukkig nu wel! Bij de New Yorker. 
Deze broek vind ik te gek! Het is van de H&M, niet helemaal egaal zwart en skinny. 
Lichtblauw, eenvoudig maar goed te combineren. Past bij mijn ogen! Jippie :)  
En, valt jullie iets op? Ja? Het is állemaal zwart of blauw.. haha. Nou, dan weet ik ook meteen wat mijn lievelingskleuren zijn.

23 opmerkingen:

  1. wat een leuke shopjes:)
    en super leuke blog heb je!!
    ik hou op mijn blog een give away, doe jij ook mee??
    liefs
    littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes gekocht! Dat jasje vind ik stoer! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 21 jumpstreet is inderdaad echt leuk! Dat jasje is echt gaaf! Ik zoek nog een beetje naar zo'n soort broek (die zwarte) maar dan meer spijkerstof. Ik hoop dat als we op vakantie zijn dat ik er dan een vind :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superleuk allemaal! Die bikini is echt heel gaaf! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind vooral je bikini en je eerste twee foto's super leuk! Leuke shoplog (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen ! :)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen vooral het rock on love ons shirt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes! dat jasje van de zara is echt leuk :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat jasje van de zara is gaaaf! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt leuke dingen gekocht! Arnhem is inderdaad echt een fijne stad om te gaan shoppen. En die film is echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de zwart was mij ook opgevallen :-) hou ik ook van hoor! Leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spullen, het jasje ziet er erg gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke aankopen, ik vind het tweede shirt en het jasje super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke aankopen, ik vind het tweede shirt en het jasje van de Zara super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je leuk geshopt! Het viel me inderdaad ook gelijk op, weinig kleur verschillen. Leuk om te zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke aankoopjes! Ik vind Arnhem een hele leuke stad!

    BeantwoordenVerwijderen