Pagina's

donderdag 5 juli 2012

"Photoshoot" | scary high heels

Vandaag ben ik met een vriendin heel veel foto's gaan maken. We hebben leuke, felle kleding aangetrokken, veel te veel sieraden omgedaan, op hoge hakken gebalanceerd en elkaar dus gefotografeerd. Het resultaat? Zie hier! Ik heb alleen de foto's van mezelf erop gezet, dat is wel zo netjes. :)
Die hakken, hoog dat ze zijn! Helaas niet mijn eigendom, maar wel heel erg gaaf. Als ik ze aanhad voelde ik me echt heel cool! 
Haha tja, wat moet ik híer van denken..
Nou; hier zie je precies wat ik aanheb. Roze broek, die is van mij. (H&M) De Hakken zijn van de New Look, het blousje is van de Zara en die sieraden.. Tja, dat zijn er teveel om op te noemen. 
Zien jullie de groene ring aan mijn linkerhand? Dat is een ring die ik heb ontvangen van Ebay! Ik ben er gek op. :) 
Altijd leuk :) 
Een oud schuurtje, perfecte locatie! Het stond in iemands tuin en de bewoonster merkte dat wij moeite deden om foto's te maken vóór het tuinhekje, dus toen zei ze dat we best even het terrein opmochten. Geweldig natuurlijk!
Een hele oude regenton, ook leuk!
Deze foto geeft me echt een zomergevoel! (Pff wat was het warm)
Hm, dit is denk ik mijn favoriet. Dan zie je heel goed hoe leuk die hakken zijn (en hoe lange benen je daar wel niet van krijgt) 
Lekker fel, lekker zomers, lekkere vakantie. 

32 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie foto's zijn het!
    En ook een hele leuke outfit
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn echt heel leuk! Ook echt op een super mooie plek gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooie foto's en wat leuk van die vrouw dat je op het terrein mocht :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie haar stukje land op mochten! Echt hele leuke foto's. Je had een leuke outfit aan. Ik heb trouwens je brief nog steeds niet gekregen. Misschien iets mis bij de post... :(

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh shit shit sorry ik blijf het vergeten! Ik ben de slechtste op-de-post-doener ooit... Ik hoop dat ik er aan denk! ;(

      Verwijderen
  5. Wauww! Echt super gaaaf! Mooi foto's,
    nou jij hebt ook prachtig haar hoor, wauwie.
    ik ga ook een keer zelf een fotoshoot doen, altijd leuk!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een gave foto's! Die hakken zijn inderdaad lekker hoog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's! Die kleren zijn echt zo leuk ;oo

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie foto's & een mooie outfit! Eigenlijk vind ik helemaal niet dat je teveel sieraden draagt, ik vind het juist heel mooi zo :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's! Leuk dat je het terrein van 'het vrouwtje' op mocht! Je ziet er écht superleuk uit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtige foto's! Vooral de zesde is echt geweldig! Ik ben ook wel best benieuwd naar je gebleekte broeken! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke foto's! Vooral die lokatie is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke locatie en mooie blousje! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! Je schoenen zijn prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's & outfit!
    Jaa, ik volgde je al! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke outfit en leuke foto's!
    x Elize
    P.S. ik volg je terug :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt net zo'n professionele fotoshoot leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw hele mooie foto's!

    http://cutenailpolish.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie foto's! Leuke outfit ook, die roze broek is te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Awe, cool photo shoot! I wish I could understand the text!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel cool, en die hakken zijn idd echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave zonnebril!

    http://turn-it-insideout.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt leuke foto's!
    X leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er super uit! Mooie schoenen!

    Leuke blog heb je! Ik volg!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waauw wat een mooie foto's !

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuke outfit en ik vind ook dat je erg mooie foto's hebt!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely lovely shoes!!!!
    I love the sandals!!!
    nice blog! I am following you now in GFC!
    like to follow back? we could stay in contact!! i hope so!
    kisses dear!!!

    self-dressed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen