Pagina's

zondag 17 juni 2012

Wishlist | we want it all!

Ik heb weer eens een flinke "wishlist" samengesteld. Dit moeten jullie trouwens niet te serieus nemen, het is niet zo dat ik naar elk item heel hard op zoek ga; maar het is wel een enorme lijst met dingen die ik enorm graag ik mijn kast zou willen hebben hangen. Er zit van alles tussen, schoenen die ik toch nooit aan zou doen, geweldige t-shirts, sieraden, veel schoenen en shorts. En wat zijn nou echt DE favorieten van mij? Lees gauw verder!



Rij 1: okay dit begint goed. Ik zou ze allemaal dolgraag willen hebben. Het doodshoofdje is echt superstoer, de tas is geweldig en het broekje is misschien wel de allerbeste. Wat een práchtige kleur! Het Iphonehoesje had ik direct aangeschafd, zij het niet dat ik geen Iphone heb.
Rij 2 : ombre nails zijn heel mooi, ik wil dat echt een keer maken. Een ear cuff en een spijkerjasje is wel iets dat écht op mijn wishlist staat. Allebei wel moeilijk te vinden, trouwens. Ik ben erg kieskeurig wat dat betreft.
Rij 3: een leren rode jasje, stoer, sexy, leuk te combineren, lekker fel en zomers. Wil ik!
Rij 4: (eigenlijk rij 3 helaas, ik ben een cijfertje vergeten) een gele broek heb ik al, maar shortjes kan ik er altijd wel bij hebben. En t-shirts natuurlijk ook! Dat horloge is trouwens heel erg gaaf, supermooie kleur/design, ik denk dat ik 'm altijd om zou hebben.
Rij "4":  het is dat ik 1.75m ben, anders was ik sówieso op die schoenen naar school gegaan! Ze zijn fantastisch.
Rij 5: opnieuw hele mooie schoenen natuurlijk, maar écht verliefd ben ik op dat jasje met kleine vogeltjes erop. Ook dat t-shirt is heel erg leuk.
Rij 6:  hier kan ik écht niet uit kiezen. Beste jasje ooit, gaafste blousje ooit, leukste broekjes ooit.
Rij 7: een simpel high-waste shortje, lijkt mij heel erg leuk. Handig voor in de zomer als je geen zin hebt om moeilijk te doen met je kleding: dit broekje, een makkelijk hemdje, een leuke riem & klaar! En ja, dat tasje is natuurlijk heel erg grappig.
Rij 8: alleen al omdat die camera er zo grappig uitziet, zou ik 'm willen aanschaffen. En die oorbellen zijn hartstikke vrolijk, ze passen bij deze zomer. (fruit is helemaal "in") De broek is ook heel erg gaaf, alleen heb ik het niet zo op Amerika; dus ik zou 'm niet gauw aantrekken denk ik.

Wat is jullie favoriet? En wat vind je eigenlijk helemaal niet mooi uit deze lijst? 

12 opmerkingen:

  1. Echt allemaal hele leuke dingen! Die hakken zijn wel heel hoog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je leuke reactie :D Je wishlist is echt awesome! Die vis tas vind ik echt geniaal xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke hakken! omg nu heb ik shopkriebels hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijk lange lijst! ik heb ook nog een giga lijst met alles wat ik wil! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave dingen allemaal, echt een toptas haha! En die studded shorts aah! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het ook allemaal willen! Buiten die vis-tas :p.
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com (giveaway online!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt, we want ik ALL. Vooral dat spijkerjasje met studs.
    WAUW

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke dingen! Van sommige houd ik echt totaal niet, maar anderee, aaaah haha ;)

    Bedankt trouwens voor je leuke reactie's (en tips)! Ik volg je ook!

    x EMma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. such great finds! love the teal shorts and heels! super super cute! Hugs from California! xx,
    The Golden Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wil dat allemaal.
    super wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind echt ALLES op deze wishlist super leuk! helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen