Pagina's

zondag 24 juni 2012

What to find on Ebay | jewelry

De laatste tijd zit ik best wel veel op Ebay, er is van alles te koop: van knoopjes en studs tot vrachtwagens. In vrachtwagens ben ik niet bepaald geïnteresseerd, maar wat er ook veel opstaat is: sieraden. Ook hier zijn er oneindig veel van; met steentjes, met panda's, met ketchupflessen, fanta, slangen, hondjes, vogels, klauwen, draken en ga zo nog maar even door. 
Omdat ik flink wat heb lopen rondsnuffelen, ben ik erg veel leuke sieraden tegengekomen. Sommige gek, sommige onbetaalbaar, anderen heel normaal of juist opvallend. Kijken jullie mee? En wat is jullie favoriet?  Als er een sieraad tussenzit die je dolgraag zou willen hebben, laat een berichtje achter, ik heb de links voor je. 
Deze vind ik heel gaaf, ze zijn lekker modern, lekker strak, makkelijk te combineren. 
Ik geef het toe; ik zou ze niet zo snel in doen, maar gaaf zijn ze zeker!
Dit is een hele stoere armband, ik zou 'm meteen willen aanschaffen! Jullie?  (wat een enge hand op die foto, trouwens) 
Ahh, wat een snoepjes!
Dit zijn denk ik mijn favorieten, superstoer, origineel en goud.  RAWR!
Ontzettend leuk bedacht, modern, strak, stoer, grappig en origineel!
Om op te eten, zo schattig.
Elk normaal persoon op deze wereld zou deze willen aanschaffen, nietwaar? Ik ben sowieso al gek op snorren: dus deze is geweldig. 
Wow. Wow. Dit doet me echt denken aan armbanden uit de Oudheid, en wat is ie groot!

Ik ben op zoek naar zo'n soort ketting, een "mirror choker necklace" . Ik hoop dat ik er binnenkort eentje tegenkom in de stad,, wie weet. 
De sieraden hieronder zijn niet op ebay gevonden, dus geen idee waar je ze kan kopen, sorry!  
Ik weet niet of ik het om zou doen, of ik het überhaupt zou passen en lekker zou vinden zitten, maar het ziet er heel gaaf uit. Echt een fashionstatement, zoiets. 
Wat een leukerdje! Alleen van glas, dat is jammer. Hij zou in 3 seconden kapot gaan als ik 'm vasthad. 
Nu nog wat bloed op het uiteinde en dan is ie af.. Echt een creepy sieraad, maar wel heel stoer en origineel. Hebben dus!

23 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb overlaatst super veel besteld op ebayn ten ere van mijn verjaardag :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk allemaal, maar ik ben altijd bang dat ik bij de verkeerde verkoper bestel...
    Bedankt voor je leuke reactie! Bloglovin kun je zo aanmaken; superhandig! Ik zal je in ieder geval volgen via GFC!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie op mijn blog!!
    Ik koop eigenlijk nooit wat op Ebay..
    Ik weet trouwens waar je zo'n choker kan kopen! ik heb er laatst een in de H&M zien hangen!
    Kus Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingetjes! Heb aleen nog nooit op ebay besteld.
    x Elize

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die ringen op de eerste afbeelding zijn supervet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw! ik vind vooral die armbanden en die moustache en de appeltjes-oorbellen super leuk (: de andere zijn toch iets te 'luguber' voor me (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw! heb je die link van die ring met het snorretje voor me? ik vind 'm echt geweldig!
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, thank you so much! ik ga zeker kijken :)
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waauw wat leuk die dingen van ebay. ik wil zo graag een bestelling plaatsen maar wij hebben geen creditkaart dus dan houd het eigenlijk al op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De ringen zijn echt geweldig!!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/2012/06/outfit-zara-it-is.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave ringen! Die hand is ook gaaf, beetje scary wel. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die ringen op de eerste foto zou ik zo willen bestellen! Super mooi. En die collars zijn ook heel mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou van ebay ! Je vind er echt de meest aparte dingen !
    Erg leuke blog heb je hier (:
    xManon

    Wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog ?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha heel leuk geschreven!
    En mooie collectie ook ( ben verliefd op de eerste ringen )
    Bedankt voor je reacties op mijn blog, ben eigelijk min of meer gestopt
    maar door jou reactie krijg ik er toch wel weer zin aan!

    Ik zal jou blog in iedergeval in de gaten houden ;)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke dingen allemaal! Ik heb wel vaker sieraden op ebay gekocht, en het is altijd maar afwachten maar meestal komt er wel iets moois uit de envelop. Ik wacht nu op mijn 'lita' boots die ik heb besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind ze echt leuk! maar als je bij verschillende verkopers besteld, moet je dan ook al die kleine bedragen aan die verschillende verkopers overmaken? liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke sieraden!! Bedankt voor je berichtjes op mijn blog, ik ga je zeker terug volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wooooow, zó gaaf! Ik wil echt die heinz-oorbellen, die klauw-oorbellen en de slangen armband 'uit de oudheid,' haha. Bedankt voor het delen van de Ebay informatie, ik ga zeker eens kijken. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen