Pagina's

donderdag 7 juni 2012

Roomtour

Zo, dit vinden jullie vast leuk om te zien. Jullie hebben er vast wel eens een aantal kiekjes voorbij van zien komen, maar hier is dan mijn hele kamer. Roomtour, noemen ze dat geloof ik in stoere blogtermen. Zoals je waarschijnlijk al meteen opvalt, heb ik ongelofelijk veel foto's op de muur geplakt. Wat allemaal? Kijk maar mee! Verder nog een heel bureau vol troep en een heerlijk bedje. Ben ik trots op mijn kamer? Nee. Ik ben er supertrots op! 

Nee, ik heb niet geteld hoeveel ik er eigenlijk op heb hangen, maar het is veel! van elke kaart, foto, quote, weet ik precies waar ik het vandaan heb. Zo is de kaart met "War bonds" uit Italië, waar we in een museum waren met allerlei propaganda uit de tweede wereldoorlog. 
Mijn heerlijke bedje!
En nóg meer! 
Pff, het houdt niet op hè! 

"Hallo Daar BOEZEM vriendin". Toch wel één van de leukste kaarten op de muur! 
En mijn zelfgemaakte dromenvangertjes, die kunnen natuurlijk niet ontbreken. 
Van dit saaie nachtlampje heb ik snel iets leuks gemaakt door er doodeenvoudig de letters "LOVE" op te plakken!
When I wake up in the morning, I put my "love" on.
Kussens om op mijn bed te pleuren en heerlijk op te liggen. 
Flink bezig met knippen, plakken, tekenen en nog veel meer op mijn bureau. Volgende keer post ik wat over mijn creaties! 
Jep, ik heb veel sieraden. 
Ik vraag me sterk af wat deze lege colafles op mijn kamer doet.. Ik hou niet eens van cola!?

Schoolboeken.. Bah. Gelukkig kan ik die over 2 weken wegsodemieteren! :D Geweldig.

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een onwijs toffe blog heb je!
    je layout je header onwijs gaaf!
    ik volg je!
    liefs. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha je schrijft echt geweldig! en dat van die lamp is echt een goed idee! (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je reactie!!
    Wat schrijf/post je leuk haha!

    Follow je Fashionity al met Bloglovin? Ik ga over naar wordpress, dan ben ik dus niet meer met GFC te volgen! Hoop dat vele mij toch nog gaan volgen met wordpress:) http://www.bloglovin.com/en/blog/3776607/fashionity/follow

    Love,
    Eva

    http://www.fashionity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Ik ben ook nog van plan om snel een roomtour te doen! :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n roomtour! Ik heb een jaar geleden op mijn blog beloofd er ook eentje te doen, maar het is er nooit niet van gekomen! Het is gewoon een té grote rommelboel :D xo Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kamer :D

    http://mentrend.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen