Pagina's

vrijdag 1 juni 2012

Outfits perfectly

Okay, laat ik maar gewoon eerlijk zijn . Mode vind ik geweldig. De outfits die op internet te vinden zijn, vind ik 'fabulous'. Maar stiekem weet ik heus wel van binnen dat het niet alleen de kleding is die het zo'n geweldige foto maakt; maar ook het figuurtje. Ik weet dat ik niet dat topmodellenfiguurtje heb en om dan constant plaatjes tegen te komen van meiden die dat wel hebben waardoor alle kleding hen fashionable staat, dat vind ik erg irritant. Toch is het geweldig om lekker veel inspiratie op te zoeken en het op een dag ook zelf aan te kunnen trekken! En er op z'n minst net zo uit te zien, want dat figuurtje maakt natuurlijk helemaal niet zoveel uit. Het is gewoon afleidend van de outfit, niet waar?

Goed; veel inspiratie dus. Bergen. Ik heb mijn bestanden maar eens doorgespit voor een collectie voor jullie. Ik ben benieuwd wat jullie favoriet is.
Check it out, het is héél veel, dus overbelast die computermuis maar alvast...

PS: kijk niet te lang naar dat flikkerend plaatje, dan word je ech gek! ;)



















8 opmerkingen:

  1. Oeeeeh, tof! Die zeesterarmband is gaaf!
    Hahaha en je wordt inderdaad gek van dat plaatje.
    Ik bdacht: Laat ik er lang naar gaan staren...

    Niet doen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne foto's! Je blog is top!

    XX
    http://hazydestination.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal echt superleuke informatie! En inderdaad, een goed figuur geeft toch vaak die extra touch, maar is voor mij persoonlijk niet noodzakelijk om er 'fashionable' uit te zien. Ik vind trouwens die collage met chanel tas en campell schoenen het leukst denk ik haha, moeilijke keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat eerste shirtje!

    x

    http://missmariab.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die GIF met de aztek blog is heel leuk! :) Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom kijk ik hier nou naar? Nou wil ik weer kleding kopen haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen