Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

My inspiration book

Vorige week zondag ben ik naar de School voor Kunsten geweest en heb ik me ingeschreven voor een oriëntatiecursus op de kunstacademie. Je leert allemaal verschillende technieken en uiteindelijk kun je dan kijken wat je het leukst vindt om te gaan studeren. (dit hoeft niet per se kunstacademie te zijn, natuurlijk) Ik kreeg tijdens deze cursus de tip een boek bij te houden met inspiratie en creatieve uitspattingen er in. En ik ben natuurlijk meteen begonnen. Kijk maar mee, ik ben al een paar dagen bezig en ik hoop dat jullie het mooi vinden. Wat is jullie favoriet? 
Ik vond op mijn kamer een "stempeltje" waarmee je allemaal kleine beertjes uit papier kon knippen. Het zijn er heel wat en ik heb flink wat moeten plakken en priegelen, maar dan heb je ook wat, toch?

Ik heb laatst het boek: "extremely loud & incredibly close" uitgelezen, het was een heel erg mooi boek en dit gaf mij zeker inspiratie. Daarom heb ik dit gemaakt. Ik wil dit binnenkort nog een keer doen, maar dan met quotes uit het boek. Zoals: "It broke my heart into more pieces than it was made of, why can't people say what they mean at the time?" 
Eigenlijk moest ik leren voor mijn proefwerkweek, maar in plaats daarvan ben ik hier mee begonnen. Ik vind ogen altijd erg interessant en heb ze gecombineerd met neuzen & monden van andere mensen. Sommige zien er best, tja... absurd uit. Nietwaar? 
Zelf ben ik niet helemaal tevreden over deze bladzijde, maar het geeft wel aan wat mijn inspireerde: Lion King. En dan vooral: HAKUNA MATATA! Geweldige film vind ik het, vandaar dat ik deze pagina's heb gemaakt. 
Ik denk dat dit mijn lievelingsbladzijde is: vol met quotes en een tekening en gedicht dat ik heb gemaakt onder wiskunde. Het lijkt een beetje Denim-achtig, waar ik gek op ben. 
Love is a heartbeat set on fire. 
What happened? He stole my heart so I took this. (linksonder) 

6 opmerkingen:

  1. Ah, wat een leuk en creatief boek! Ik vind die met die beertjes het leukst gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf idee! ik wil extremely loud & incredibly close ook nog graag een keertje lezen, ik hoor er zoveel over! zou je me een beetje kunnen vertellen waar het over gaat en alles?
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt vast al gehoord over de film, niet waar? Daar zou ik dus niet heengaan voor je het boek hebt gelezen, want het boek is g-e-w-e-l-d-i-g. Het gaat over Oscar die zijn vader verliest door 9/11. Hij hield/houdt zielsveel van zijn vader en doet er alles aan om informatie over hem te krijgen. Als ie een sleutel vind in een vaas denkt hij dat het een opdracht van zijn vader is en hij gaat op zoek, dan komt ie héél veel mensen tegen. Maar ondertussen mist hij zijn vader vreselijk en weet ie echt niet meer wat ie moet doen. Het is zó ongelofelijk mooi, er wordt een heel beeld geschetst van die 9jarige jongen en dat is hartverwarmend :)
      Oh en er is nog een verhaallijn die te maken heeft met z'n oma, maar dat vond ik best lastig te begrijpen. Echt een aanrader! (ik had 'm trouwens in het Engels, was makkelijk te doen)

      Verwijderen
  3. Wat supergaaf! Lijkt me super om over een aantal jaar terug te kijken!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen