Pagina's

woensdag 20 juni 2012

M&M cake | omnomnomnom

Ik heb vandaag iets g.e.w.e.l.d.i.g.s gedaan. Wat? Een fantastische, overheerlijke, gave en dikmakende cake gemaakt. Niet zomaar eentje, nee! Bedekt met M&M's en met Kitkats. Echt heerlijk. Wil je weten hoe ik het gemaakt heb, en het eindresultaat zien? Klik gauw op "lees meer".
Ingrediënten: 4 eieren, 140 gram bloem, 160 gram boter (ongezouten), 75 gram cacao, 300 gram suiker (omnomnomnom), een halve theelepel vanille-essence, een berg M&Ms, Een berg Kitkats
Wat te doen? Flikker eerst de eieren, de gesmolten boter, de bloem, de suiker en de cacao bij elkaar en mix dit flink totdat het een prachtig glad beslag is geworden. 25 minuten in de oven, dan is ie klaar! Handig om 'm even te laten afkoelen, anders dan smelten de Kitkats straks.
Doe dit in een bakvorm naar keuze en aanschouw ondertussen mijn invet-kunsten.
Lik de schaal samen met een vriendin net zo lang leeg tot je erbij neervalt.

Veel nutella verzamelen, hier een gezichtje in tekenen. Let op, dit laatste is uiterst belangrijk , anders zal de cake jammerlijk mislukken.

Smeer de nutella in grote mate op de zijkanten en bovenkant van de cake en plak hier Kitkats tegenaan. Zorg ervoor dat je er genoeg hebt en dat je er niet teveel van eet voordat je de cake afhebt..
Doe er een feestelijk lintje omheen!
Ehmm.. Juist..
Iedereen zo zijn hobbies. Wij beleefden grootste lol aan de m&m's sorteren. Het duurt best lang.
Bedenk een gaaf, origineel patroontje, zodat je een deel van de cake zelf hebt verzonnen. Ik heb dit idee namelijk van internet. Overige m&ms kun je trouwens op de zijkant plakken.

Tada! Is het geen schatje? Ik vind 'm geweldig, en zó zó zó lekker. Dit heb ik verdiend na een jaar hard werken aan school!

23 opmerkingen:

  1. wauw wat een supergoed gelukte taart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg, zooo lekker lijkt me dat!! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die ziet er super uit! die moeten Fije en ik ook maar een keer maken

    Liefs Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dit, op oreo taart na, is vast de lekkerste taart ooit! Ziet er zo leuk uit en je 'stappenplan' heb je echt leuk geschreven hihi!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er echt heeeel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. omg, die moet ik echt een keer gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPER LEUK!! Ik ga die echt eens moeten maken!!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof! Leuk trouwens dat je met humor schrijft haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw die ziet er echt super leuk en lekker uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooh, ziet er echt super lekker uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, echt geweldig! dit ga ik echt ook proberen in de vakantie! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaaaaaaaaah super lekker. ♥
    dit ga ik zeker een keer proberen !
    je hebt echt een top blog, ik heb je gevolgd !
    volg je terugg?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die moet ik echt een keer maken, krijg er gewoon honger van !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het ook een keer gemaakt! Het is zoo lekker
    En die van jou ziet er nog leuker uit dan die van mij :$
    Super leuk!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die wil ik echt al heel lang maken!!! super tof ik kwam hem laatst ook tegen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuww wat een werk lijkt het! Zo mooi kan eten zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O waaauw. Dat ziet er heerlijk uit!
    Ik krijg zit hier indd helemaal te watertanden, hoe raad je het? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooohh jum jum jum, die wil ik ook een keer gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die taart heb ik ook een keer gemaakt! Slim om hem laag te maken want wij hadden 2 bodems op elkaar gedaan en dat was heel machtig.... mooi patroon heb je trouwens gemaakt die m&m's.

    BeantwoordenVerwijderen