Pagina's

donderdag 24 mei 2012

Shopblog | aztec shorts and awesome shoes

Toen ik laatst in de stad was, heb ik eventjes de New Look leeggekocht.. Sorry voor de mensen die er nog heen willen voor spullen! Kijk maar mee, ik heb een paar dingetjes gefotografeerd. O.a deze héle gave ringen... 

Nieuwe schoenen; New Look

LOVE IT
Deze had ik vandaag ook om, hij is van de Accessoires, mijn moeder heeft 'm ooit meegenomen uit Engeland voor me.  
Wat had ik vandaag aan? Mijn vogeltjes jurk. En lekker veel sieraden/ringen!
Dit broekje heb ik ook gekocht bij de New Look, ik denk alleen dat ik 'm nog een maatje groter wil; dat zit nèt ietsjes beter. Zo'n strak broekje in de warme zomer, daar is toch helemaal niks aan? 
 Sorry, geen outfitposts vandaag! Waarom niet? Omdat ik wel een foto wilde maken in de tuin, maar mijn hele familie erbij zat en ze mij altijd uitlachen dat ik dan foto's van mezelf maak. (stomme reden, haha) Dan laat ik het altijd maar eventjes, maar 's avonds is het natuurlijk donker. Volgende keer beter.

Wat vinden jullie van mijn aankopen? 

4 opmerkingen:

  1. Dat brokje en die schoenen zijn leuk, en de rest ook maar die twee vind ik echt super!
    liefs Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke short zeg! Misschien kunnen we elkaar volgen? laat het me weten:)

    x
    http://jewelsbyjuul.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen