Pagina's

donderdag 31 mei 2012

Kick ass summer! | so many shorts omg

Shorts, shorts, shorts, shorts shorts. Het enige wat ik koop in de zomer. Rokjes? Neh, bijna niet. Ik heb daar gewoon niet echt iets mee. Shorts hebben meteen een stoer imago en ze zitten echt héérlijk. Nu ik, kijk maar eens bij mijn vorige blog, helemaal de zomerkriebels heb gekregen, dacht ik, ach! Laat ik dan ook maar meteen een van mijn grote passies met jullie delen!

We doen het allemaal, een shopsite (deze keer River Island Online) doorkijken op zoek naar leuke items. Soms een keertje stoppen, verliefd staren naar het item en weer verdergaan. Dat doe ik nu ook, samen met jullie. Ik heb een shorts-pagina gekopiëerd en zal eens even mijn ongeraffineerde mening hierover geven. Kijk mee! 

1. Typisch een item waarbij ik roep: OMG die wil ik! Mam, kom kijken! Superzomers, orgineel en mooie kleuren.
2./3. Mooie broekjes, maar niet heel erg origineel. Als mijn oude "saaie" korte broekje weg was, had ik 'm misschien wel gekocht, maar zoiets heb ik dus al.
4. Witte broeken/shorts, ik vind het echt vreselijk. Van z'n lang zal ze leven niet ga ik ze ooit aanschaffen. Bah. Wordt ook nog snel vies!
5. Mooie kleur zeg, dat mint! Momenteel is het helemaal trendy en ik snap wel waarom. Jammer dat het mij niet zo heel mooi staat. Misschien is ie in lange broek vorm geschikter voor me.. Anders lijk ik zo bleek.
6. Iets origineler dan 2/3, maar nog steeds; te saai.
7. Lekker kleurig, maar oranje staat me niet zo goed. Dit broekje zou ik dus niet aanschaffen.
8.  Dit broekje is niet too much, niet te saai. Precies goed. Doordat ie licht destroyed is lijkt ie toch nog een beetje stoer, maar wel nog steeds lekker makkelijk te combineren.
9. Helaas, deze kleur staat me, net als mint, totaal niet.
10. Bah. Bah. Bah. Bah. Vreselijk! Spuuglelijk model, een net-niet kleur, wittig, wordt snel vies en totaal niet interessant. Ik zou het nog niet aantrekken als ik zou gaan wandelen.
11.  Mooie kleur kleur, mijn lievelingskleur. Gekke print, leuk model. fijn dat ie zo hoog zit; dat staat echt mooi, vind ik.
12. AHH verliefd! Ja, dit is zo'n item weer. ik hou echt van studs; ik ben ermee geobsedeerd. Helaas ontbreken ze nog stééds aan mijn kledingkast..
13. 2 dingen over mij: mijn lievelingskleuren zijn knalblauw en bordeauxrood. Ik ben geobsedeerd door studs. Dit broekje is... perfect! Geweldig kleurtje, superstoer, studs aan de zijkant.
14. Ik weet niet of het helemaal mijn stijl is (laat staan kleur), maar ik vind 'm toch wel iets fashionables hebben. Twijfelgevalletje, denk ik..
15. Same as 2/3.
16. Gadver, hele lelijke kleuren vind ik dat en totaal geen mooie combinatie. En het model is mij toch écht iets te meisjesachtig. Nee, denk maar niet dat ik die ooit uit het rek zou pakken.
17.  Ik vind dit heel erg gaaf gecombineerd met die drie kleuren, het heeft iets heel moderns, abstracts en fashionables. Zou het me staan? Nee, waarschijnlijk niet, ik en pastelkleuren: dat gaat niet goed samen.
18. Mmmm. Niet zo speciaal, toch?
19. Aztecprint: love it. Dit broekje is dan ook één van mijn favorieten uit de lijst.
20.  Moet ik hier nog commentaar op geven? Ja? Okay dan: hier zijn geen woorden voor, zo lelijk vind ik 'm.

Welke ik zou aanschaffen als ik moest kiezen? Dan twijfel ik tussen nummer 1 en nummer 13, de bordeauxrode. En jullie, wat is jullie favoriet?

10 opmerkingen:

  1. super leuke shorts!vooral die met die studs en met hawaï print!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die bloemenprintshort is erg leuk! verder vind ik highwasted shorts in het algemeen erg leuk! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk! Ik krijg meteen weer zin om te shoppen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely shorts!! Can't even choose my favorite one!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke shorts! :D Goede smaak heb je

    Ik zou graag brieven met je schrijven, dat lijkt me erg leuk! :D
    Stuur me maar een mailtje naar ohsoseptember@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zitten echt superleuke tussen (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn echt super leuk.
    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blospot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heeele leuke broekjes! ik vind jouw blog erg leuk dus ik ga je volgen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen