Pagina's

donderdag 17 mei 2012

I'm in love again again | Items I like

Ik geloof dat ik verliefd ben.
Niet op een of andere leuke, knappe, intelligente jongen van mijn school! Nee.
Op een paar items die ik heb ontdekt op internet; ik vind ze helemaal geweldig. 
Vandaar even deze post: ik wil mijn grote liefdes met jullie delen.
Wie heeft er jongens nodig als je dit soort schoenen bezit? (zie foto) Ontzettend stoer en best wel uniek, ik heb nog nooit mensen zien lopen met dat soort schoenen. Als ik ze zou bezitten, zou ik ze dagelijks aandoen, ondanks dat ze redelijk hoog zijn. Ook de kleur is heel mooi opvallend, maar fijn te combineren.
Het tweede item overstijgt ook alle Justin Bartha's van deze wereld: een blousje met olifantjes! Gevonden op Asos.nl, geweldige site trouwens. Ik ben hier zeker niet de enige die deze site helemaal wil leegshoppen? Het blousje past bij allerlei items en bijna alle kleuren broeken kun je eronder aan doen.
Het derde item vind ik misschien wel de gaafste, een trui vol met wolken. Wie bedenkt zoiets? Superstoer. Als je die aanhebt, val je echt op, maar op een héle goede manier..






Zo; vlug vlug even mijn grote liefdes gedeeld. Wat vinden jullie? Ook spontaan verliefd geworden?

7 opmerkingen:

  1. Hello Honey! thank you for your comment. If you want to read my posts you can use Aplication named "Google Translator" which is on the right side under the bloglovin's avatar on my blog. You can choose your language and enjoy :) It's not precise but alaways better than nothing. xoxo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke, die wolkentrui is zo ongelofelijk gaaf dat ik hem wil! ik ben namelijk echt iemand die helemaal kan wegdromen bij wolken etc... waar heb je hem gevonden?
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://sugarpills.bigcartel.com/product/clouds
      Ik vind 'm zelf ook echt helemaal geweldig, misschien bestel ik de trui ook wel :)

      PS: schrik niet van het bedrag, dat is in zoltys ofzo; in euro's is het tussen de 30 & 40.

      Verwijderen
  3. Aah die schoenen en die blouse vind ik echt super gaaf! En die trui eigenlijk ook :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen