Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Big big wishlist | Please give me all

Als ik dit zie, denk ik: wauw. Wauw. Wauw. Wauw. En dan ben ik jaloers op alle mensen die zo'n garderobe hebben of kunnen veroorloven. Vooral broeken, t-shirts, jassen of zelfs sokken van G-star vind ik echt geweldig; ik heb echt iets met dat merk. Maar ook de rest van mijn "wish-list" (die trouwens ongezond lang is) is om verliefd op te worden.
Okay, ik geef toe; sommige dingen zou ik misschien niet snel durven dragen, vooral die knalgele pumps niet. Maar geef toe; hoe geweldig zijn ze? Super toch? Die hoort thuis in het rijtje. Verder zijn de andere hele hoge hakken ook een beetje twijfelachtig, ik ben immers 1,75m. (modellenlengte, jippie; maar hoge hakken mijd ik om die reden)

Een paar dingen op dit lijstje waar ik echt he-le-maal verliefd op ben is: 

1.  Het lichtblauwe-zwarte blousje (2e rij, helemaal links) Zo ontzettend modieus maar nog best eenvoudig, en lekker makkelijk te combineren. Spijkerbroek eronder; klaar!
2.  De rode sneakerpumps (2e rij, 4e van links) veel te hoog, waarschijnlijk veel te duur, maar zo ongelofelijk stoer.
3. De blauw-turquoise ring, prachtig. (4e rij, 3e van links) 
4. DE pandatrui, (5e rij, helemaal links) overal uitverkocht, gedragen door Taylor Swift geloof ik? Nee, ik ben geen fan. Maar waar ik wel fan van ben is: panda's. Mijn lievelingsdieren, ze zijn zo ontzettend leuk! Daarom adoreer ik die trui ook echt. 
5. Rood/ginger krullend lang haar. (4e rij, 3e van links) Geen uitleg nodig. 
6. Het donkergroene shortje. (9e rij, helemaal links) Supermooie kleur, geweldig model en ook niet te kort. Dat is namelijk nog al wel eens bij korte broeken, dat het echt onderbroekenformaat is. Daar doe ik niet aan, dus dit broekje zou perfect zijn.
7. Het galaxy-shirtje (laatste rij, 4e van links) Die print is echt ontzettend gaaf, spacy, wereldvreemd, exotisch, etc. Heel mooi, ik ga maar eens op zoek op internet naar zo'n shirtje.
8. Last, but not least, de spijkerbroek die helemaal rechtsonderin staat. Jullie hebben dat vast ook wel eens, dat je echt zo'n basisitem in je garderobe mist.. Nou; ik heb dat dus met de "gewone spijkerbroek." Gele, groene, rode, blauwe, beggy, beige broeken, ik heb er heel wat, maar mijn gewone spijkerbroek; die zit vol gaten! (nee, geen modieuze gaten, gaten op plekken waarbij je denkt; ah nee.. moet dat!?) Ik moet maar eens een nieuwe aan gaan schaffen dus! 

6 opmerkingen:

  1. Super leuk dat jij er nu ook een begonnen bent, lynn en ik heb trouwens gewoon heel wat reacties gezet bij allerlei sites en zo krijg je echt veel volgers, want dan klikken ze door op jou en dan denken ze : hey leuk!
    Liefs Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo, das een aardige lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie lijst!! Staan een aantal mooie items op zoals nummer 3 en de rode heels! (eigenlijk allemaal maar ik hou gewoon van high heels :-)

    Elkaar volgen?

    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat is een flinke lijst. Staan wel super leuke dingen op :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel zeg! Er zitten echt leuke dingen tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve complimentjes zeg! :D
    Ik word er bijna verlegen van! haha
    Dat jurkje heb ik van romwe.
    En wat een geweldige wishlist heb je gemaakt! Ik zou ook alles wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen